Födsedag

Ja, nu är jag på den sista timmen på min nittonde födelsedag. Mitt sista år som tonåring. Tiden går så fort att jag snart svimmar!

Dagen började med att jag vaknade, åt frukost och gick till skolan. Ingenting konstigt med det. Men när det var dags för lunch så fick jag min överaskning. Folk kanske brikar få en tårta på sin födelsedag, men dessa människor känner mig, så det hade dukat upp ett bord med chips, tre olika dipper och massor av grönsaker. Världens kanske bästa födelsedagslunch?
Resten av dagen gick dock åt till lektioner och rep. På lördag ska jag ha mitt riktiga kalas, jag ska göra pannkakstårtor, för det har minsann ingen smakat här, och jag ska anordna en fiskdamm. Japp, ett riktigt barnkalas med andra ord! Hela skolan är bjuden, plus lärarna, så jag vet inte riktigt hur vi ska få plats. Men jag blir glad bara jag får äta tårta och kramas med alla jag tycker om här. Amerikanare är bra människor!

Och min akrobatik går framåt. Jag kan stå på huvudet utan större problem nu, stå på händer mot en vägg, gå ner i brygga från stående (!!!!) och massor av par-akrobatik. Jag ska försöka sta bilder någon gång, så ska ni få se hur cool jag är. Tai Chin går också bättre, det börjar faktiskt bli riktigt roligt.
Nästa vecka är sista veckan innan lovet, och det ska bli skööönt att få sova ut på mornarna. Nåja, min Tai Chi lärare kommer vara i huvudbyggnaden och träna 8.15 varje morgon, så jag kommer försöka vara där så mycket jag bara kan. Och så ska jag vara hundvakt åt en Ester under en vecka, det ska bli kul att få lite animaliskt sällskap :)

Nu ska jag vila min arma kropp. jag har nyss kommit hem från en tre timmar lång akrobatik repition.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter som en nice dag... Ska du stanna i CA under julen??

2008-12-05 @ 16:35:01
URL: http://sara.welen.com
Postat av: jennyfer

Yes, jag stannar här

2008-12-05 @ 16:48:45
Postat av: Sanna

Grattis, Jenny!:-)

2008-12-05 @ 17:02:53
Postat av: Jennyfer

Tack tack :)

2008-12-07 @ 02:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0