SKITJUL

Jag hatar julafton. I alla fall i år. Alla här har åkt hem till sina fmiljer för att fira jul, utom jag. Och det värsa är att jag faktiskt hade en flygbiljet hem, men jag kunde inte åka för att jag hade visa-problem. Så nu sitter jag här, i en lägenhet med en sovande hund som sällskap och deppar ihop.

Ja, just nu är jag gnällig och jag har gråtit en hel del. Jag älskar att vara här men inte just nu. Jag är så fruktansvärt jävla ensam. Inte ens mat har jag, för CSN har inte skickat några pengar ännu!! usch och fy och blä.

Nu ska jag dricka gin och titta på Big Fish. Det kanske gör mig en smula lycklig.

Prutt

Kommentarer
Postat av: Karen

Åh, Jenny! Segt det där med att alla försvinner till sina familjer. :-( Det är verkligen lätt att deppa ihop på jul, för det är ju lite laddat liksom! Finns det ingen het amerikan du kan bjuda in dig själv till på julmiddag? Jag är iaf med dig i tankarna! Kram!

2008-12-24 @ 17:16:45
URL: http://systerpadda.blogspot.com
Postat av: Magnus G Bergström

Jag tänkte på dig och saknar dig!

2008-12-27 @ 02:38:55
URL: http://blogg.teaterverkstaden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0