God eftermiddag

Så här sitter jag i mina underkläder och funderar på om jag ska ta en promenad eller inte. Jag skulle behöva komma bort från mina åtta amerikanare för en stund, men samtidigt så orkar jag inte riktigt röra på mig. Jag tror att jag ska ta och finna insperation från lappen som sitter i hallen, "Move your ass and your mind will follow". Jag tycker att det är väldigt korrekt sagt.

Ikväll ska vi leka Zombie tag. Det innebär att alla vi dell'artare kommer springa runt på ett majsfält och bli jagade av zombies. Blir du fångad och biten av en zombie så blir även du en zombie, och får bitas :D Kul va? Jag tycker om att bita folk, speciellt Chad..... Nej men vad säger jag!

Igår hade vi halloweenfest i Ryos och Erikas hus. En mycket lyckad fest. Jag var utklädd till en rysk dragqueen vid namn ZaZa. En mycket lyckad outfit för mig, jag blev kvällens succé med min dragshow. Oh well, jag kanske borde satsa på en karriär åt det hållet?

Nu ska jag gå och kramas lite med Natalie.

Adjöken.

ZaZa

Chad and ZaZa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0