hmpf..

Det är så ansträngande att bo med åtta andra människor! Just nu är klockan två på natten här, och jag kan inte sova för min rumsgranne har prompt bestämt sig för att ha en högljud diskussion med sin pojkvän just nu. Det är ju inte direkt så att jag kan be henne sluta bråka med sin älskade för att jag behöver sova.

Egentligen skulle jag inte bry mig, för det är ju faktiskt söndag imorgon och jag borde kunna sova hur länge jag vill, men jag ska upp klockan sex och ut och fågelskåda med Chad. Ja, sånt tycker jag är roligt. Det finns så många häftiga fåglar här så att jag vill spricka. Nästan varje morgon när jag går till skolan så ser jag gamar cirkulera över kohagen. Det är riktigt ball!

Nu ska jag gå ner och göra mig en kopp te.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0