Men aaaah

Idag har jag varit sjuk, feberfrossa och kräkningar. Jag är så frustrerad att jag inte kunde gå till skolan idag. Jag vill inte vara sjuk, jag vill leva och lära. Dessvärre har jag redan fått en tillsägelse när jag gick till skolan med feber, så det är nog bäst att jag stannar hemma.

Todd har varit snäll mot mig hela dagen. Han kokade soppa till mig så jag skulle slippa gå ner och göra det själv, och han har tittat till mig regebundet. Han berättade att han kom in på lunchen och frågade om jag behövde något, och jag svarade "a tiger". Det har jag inget minne av, men en tiger skulle sitta fint.

Nu ska jag sova.

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men eftersom du bara e hemma och e sjuk kan du ju svara på Martins mail!

2008-11-13 @ 22:07:08
Postat av: Jennyfer

Säg att jag har dött eller nåt?

2008-11-14 @ 07:25:13
Postat av: Joppe

Du vet att han läser här så han lär antagligen märka att du inte är det. dessutom kan det knappast vara jobbigt att skriva några rader i ett mail till honom.

2008-11-15 @ 19:51:28
Postat av: Sofiaa

stackare :/ kom hem jag saknar dig <3

2008-11-16 @ 00:19:24
URL: http://missysmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0