OBAMA FFS!

Jag har just bevittnat en historisk upplevelse, och jag är jävligt glad att det var just denna. Alla från Blue Lake satt på the Logger bar för att följa valvakan, och det var många hurrarop när Obama vann. Vi satt och skålade och sjöng och skrattade, alla var så glada över att Bush äntligen är borta ur leken. Vi sprang på gatan och alla bilar tutade och folk stack ut sina huvuden och hurrade med oss. Det var en magisk kväll jag sent ska glömma.

Nu ska jag sova. jag har lektioner till 10.p.m imorgon.

Pussilusk, och glöm inte att somna leende för att vi numera har en vettig president i landet vi kallar USA.

Kommentarer
Postat av: Joppe

Nja, vettig och vettig vet jag inte. men vettigare än Bush är han.

2008-11-05 @ 20:07:08
Postat av: Jenny

Han är vettig! Jag gillar honom.

2008-11-06 @ 07:49:57
Postat av: Joppe

En homofob som vill bomba sönder Afghanistan istället för Irak står inte högt upp på min lista.

2008-11-06 @ 13:42:44
Postat av: Jennyfer

Blä på dig, du ska då hata allt och alla hela tiden. Vad sägs som ett leende? :DDD

2008-11-07 @ 06:38:50
Postat av: Joppe

:D

2008-11-07 @ 13:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0