Sammanfattning av hegen

Fredag:
Efter preformance lab gick alla till the tap room för att ta sig en öl. Vi satt och konverserade och hade det mycket trevligt (det är roligt att se lärarna salongsberusade). Efter det drog folket över till vårat fina hus och ölkonsumtionen fortsatte. Kvällen slutade med en omgång snurra flaskan, så nu har alla kysst alla och allt är frid och fröjd. Och det var precis vad jag behövde, pussas litegranna med mina kära rumskamratere! :)

Lördag:
Vi hade föreläsning med Dr Bob. En fantastisk människa. Han föreläser om hur du kan uppnå dina drömmar, och det var lärorikt till tusen. Sedan arbetade jag på min mask, mindre roigt eftersom jag inte fick någon insperation. Efter det gick foket över till Max och Claire för ett cocktailparty.

Och ja, nu har jag precis kommit hem från ännu en föreläsning med Dr Bob och jag känner mig utmattad. Jag ska nog sova en stund, men först ska vi ha husmöte. Woho..

Adjö

Kommentarer
Postat av: Joppe

Rubriken är felstavad!

2008-11-10 @ 03:51:50
Postat av: Anonym

Ja, mitt namn vara Victoria Silverstedt, jag glömma much svenska while I'm in Amerika

2008-11-10 @ 10:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0