Slut på ciggen

Yes, jag har äntligen bestämt mig för att sluta röka. Jag har nu varit rökfri i 31 timmar och är mycket stolt över mig själv. Jag har ännu inte skrikit, slagit någon eller begått ett mord. Detta kanske kommer leda till slutet för mina cancerpinnar? Jag menar, detta kommer leda till slutet. Aldrig mer cigaretter :D Nu när jag väl har gjort detta beslut så hoppas jag att alla hemma i Svearike håller tummarna för min framgång. Heja Jenny!

Imorgon har vi preformans lab, vilket vi har varje fredag. Denna vecka ska vi vara nio olika djur på en picknick. Yes, du hörde rätt, vi ska springa runt och vara djur. Inte lådsas vara ett djur, vi ska "INFEKTERAS AV DJURET". Det är svårare än det låter kära medmänniskor, så jag tar detta på blodigt allvar. Någon gång ska jag få Ronlin att ge mig positiv kritik!

Nu ska jag återgå till mitt chips och dippande.

Hade

Kommentarer
Postat av: sara

Slutar du röka? :O Greeeat snygging!



Det där med djuren låter ju sjukt roligt. ^^

2008-11-07 @ 11:07:43
URL: http://lilltanten.blogg.se/
Postat av: Hannes

Gått över till tyngre grejer nu eller??

Nää, men hoppas du klarar det.

2008-11-07 @ 18:10:18
Postat av: Karen

hahaha - "infekteras av djuret"!



Grattis till att du slutat röka! :-)

2008-11-08 @ 18:13:57
URL: http://systerpadda.blogspot.com
Postat av: Sanna

Gratulerar över det där beslutet! :-) Skolan låter verkligen inspirerande; finns det kanske en senioravdelning för medelålders tanter också? Så skulle jag genast skicka in min ansökan... ;-)

2008-11-11 @ 13:30:04
Postat av: Jennyfer

Haha ja, det är en fantastisk skola och jag njuter varje sekund jag är här (mer eller mindre i alla fall) :)

2008-11-12 @ 03:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0