Thanksgiving

Yes, fyra dagars ledighet för första gången sedan jag kom hit! Det är verkligeligt, jag har mycket akrobatik och Tai Chi att ta igen.

Idag hade vi bara en lektion, sen så bar det av till sängen för att ta igen all sömn jag missat dessa veckor. Sen så var jag dock tvungen att gå till maskstudion för att måla min mask. Den blev faktiskt bra, så jag kommer nog lägga upp bilder på den när den blir klar. Woho.

Nu har jag äntligen lite koll på vad jag ska göra under jul. Jag ska sitta hundvakt åt min lärares hund i två veckor, vilket innebär att jag får flytta in i hans flashiga hus. Det blir andra bullar mot var jag bor nu. Jag menar, jag gillar alla jag bor med och så, men huset är inte mycket att hurra för. Gammalt och skevt. Så jag ser fram imot en jul i tystnad med mig själv.

Just det. Jag har haft min första tangolektion, och jag sög inte! Jag var faktiskt ganska bra. Så jag klappar mig själv på huvudet och säger några väl valda ord. Det är inte varje dag jag dansar.

Ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Chads bror är här så han vill att vi ska hitta på något skoj. Jag vill mest sova mer, men ska alla andra ha kul ska väl jag vara med. Jag antar att det blir the logger bar, som vanligt. Inte vad jag räknar som underhållning precis, men det är det enda som finns att göra i den här stan. Om vi inte hade så sjukt mycket att göra i skolan hela tiden så hade jag nog varit uttråkad.


Nu ska jag göra mig fin.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0