Ursäkta

Jag har varit väldigt inaktiv på senaste, så jag ber om ursäkt. Men förra veckan var hektisk, precis som helgen var, så nu är egentligen den första dagen på länge jag faktiskt har haft tid att skriva.

Förra veckan hade vi inte vår vanliga lärare Ronlin på eftermiddagarna, utan hans tvillingbror Donlin! Ja, dom heter faktiskt så. Undrar vad föräldrarna tänkte på.
I alla fall så är Donlin en fantastisk dansare, så det är var vi hållit på med. Dans, dans och dans. Inte en lyckad vecka för mig som ni kanske alla förstår. Men jag gjorde mitt bästa vilket ledde till en hyfsad prestation.

Nu på torsdag är det thanks giving, så jag har en fyra dagars helg, yeahoo :D Jag ser fram imot det. Men jag måste jobba i fiket på två föreställningar under denna tid, så det suger en smula. Jaja, det är bara bryta ihop och gå vidare.

Nu ska jag sova.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0