Wopidue

Så, lördag igen.

Idag har jag gjort absolut ingenting. Jag vaknade, gick till stardoughs och åt, gick hem igen och sedan dess har jag spenderat min tid med att kolla på andra säsongen av förhäxad. Men snart är min slapphet över, för jag måste gå till skolan och göra klart min mask och repa inför hamlet på måndag.

Helgen har annars varit fylld av roliga saker. Thanksgiving var rolig, maten var dock fruktansvärt. Usch och fy och blä. Allt var sött sött och sött. Vem kom på tanken att sätta marsmallows på sötpotatis? Ja, inte var det en smart person kan vi ju utgå från.

Igår hade treorna premiär på sin holliday show "the glasnost familia". Jag bugar och bockar för dessa fantastiska människor som gjorde ett otroligt jobb. Själv jobbade jag i caféterian innan föreställningen. Två stycken frågade mig varför jag inte hade någon brytning fast jag kom från Sverige. Jag svarade att jag faktiskt hade det, men i mitt huvud var segerdansen i full gång.

Nu ska jag kila iväg till maskstudion, kanske träna lite akrobatik eller fridansa till Marilyn Manson. Många bra valmöjligheter, vad tycker du?

Hejhopp


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, har också fått liknande kommentarer.. och de förstår inte att jag kan ha så bra engelska fast jag bara varit här i 3 månader.. =P segerdans till tusen!

2008-11-30 @ 04:06:18
URL: http://sara.welen.com
Postat av: Jennyfer

Ja, det gör mig lycklig ;D

2008-11-30 @ 11:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0