Arcata

Idag akte vi till staden Arcata for att shoppa, och det var helt fantastiskt. De har massor av sma hippiebutiker som paminner om Zapata i stockholm. Jag kopte en fantastisk kinesisk klanning, traningsbyxor och en byxdress som ar sa cool att jag nastan svimmar. Jag har aven atit min forsta amerikanska pizza, och den var underbar.

Har i omradet finns det manga skumma typer som jag ar en smula radd for. Igar var vi pa krogen, och nar jag var pa vag tillbaka var den en kille som fragade om jag ville smaka pa en brun sorja som sag ut som bajs blandat med vatten. Jag tackade men avbojde erbjudandet. Och idag, nar vi var i stan, var det en kille som sa att mina ben var snygga och fragade om han fick slicka pa dom. Sa, ni som trodde att jag var utspacad i huvudet, ni kan ju borja tanka om.

Det enda jag har atit har hemma sedan jag kom hit ar kezo, avokado och sparris. Idag gjorde jag svenska pannkakor till alla i huset, vilket var uppskattat. Jag har en kansla av att jag kommer fa gora pannkakor ganska mycket i framtiden.

Nu ska jag ga och ta en cigg och forsoka ringa Chad, han har varit borta i stan i tva timmar langre an han skulle sa vi ar oroliga att hans bil pajat igen (han stod och meckade med den hela dagen igar)

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0