Baby, you're a freak show just like me

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag varit dålig på att skriva, men det är bara så sjukt mycket att göra här borta! Jag är i skolan från tidig morgon till sen kväll, och när jag väl kommer hem är jag däckbar. På helgerna är det alltid party, ja, så ni ser var dessa ursäkter leder?  Jag ska i alla fall försöka bättra mig.

Denna vecka håller vi på med nautralitet. Alltså, jag ska kunna gå igenom ett rum, neutral, och en person som känner mig ska inte se det minsta i mitt ansikte eller min kropp att det är jag. Alltså för mig blir det; Ingen vickande rumpa, inget luta sig på ett ben, inget tuggande med tungpiercingen och inget fipplande med luggen. Det är svårare än vad det kanske låter som.

Jag har börjat sakna Sverige lite. I alla fall mina vänner.

Skriv brev till mig! Min adress är

Jenny S
c/o Dell'arte
PO BOX 128
Blue lake, CA 95525
USA

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej Jenny! Kul att hitta din blogg! Hoppas du har tid att skriva! ;-) Kram, Sanna& co.

2008-11-02 @ 21:43:29
Postat av: Oliver

Hej Jenny (same-ulla)! :D Ser att du fick dra iväg till USA, sjukt skoj!

2008-11-02 @ 23:35:02
URL: http://saimiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0