Blue Lake

Blue Lake i mitt hjärta

Liza Minelli på tjack

Kommentarer
Postat av: Ronja

Nuuu har jag hittat ditt blogg och JA, jag är avundsjuk!!! =) Du är så härlig och stark och MODIG JENNY! Jag är så imponerad utav dig och otroligt stolt över att ha varit din vän i så många år, det känns underbart att du följer dina drömmar och att du kom iväg till USA, det ÄR DU VÄRD! Vi MÅSTE ses i jul när du kommer hem, kanske kan du köpa med dig något mysigt till mig ifrån USA, tro?

Jag älskar dig

din ronk

2008-10-17 @ 12:55:42
Postat av: Jennyfer

Haha, ja det är helt otroligt att jag faktiskt kom iväg.

Tyvärr måste jag säga att jag inte kommer komma hem till jul, jag kommer inte till Sverige förns i slutet av juni igen :( Men självklart ska du få något häftigt härifrån!

Kan du maila din adress så jag kan skicka kärleksbrev? ^^

Pussilusk Ronk, jag älskar dig!

2008-10-20 @ 07:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0