Feel the spaaaaace

Jag går i flummskolan #1. Det finns nog inget annat sätt att beskriva den. Men jag älskar skolan, och lärarna är fantastiska. Igår fick Ronlin mig att först gråta som ett litet barn på scen, för att sedan direkt från det gå till att gapskratta. Ronlin är känd över hela världen och jag är så imponerad av honom. Det är en ära att ha honom som lärare.

I veckan hände ett par konstiga saker i huset.

1: Chad ropar på mig och ber mig stänga dörren till hans rum. Jag går fram till dörröppningen och räcker mig efter handtaget. Då ser jag att han ligger och onanerar. Det var en ganska konstig erfarenhet, men jag antar att jag ska vara glad för hans skull att han kan vara så pass öppen.

2: Jag och Chad ligger och sover i sängen, Todd kommer in skrikandes "I HAVE A BAT IN MY ROOM". Och det var sant, en fladdermus flög runt i hans rum och ville promt inte flyga ut. Efter att vi sprungit runt i en timma gv vi upp och beslöt oss att vi tre kunde klämma ihop oss i Chads säng. Fladdermusen blev utplockad av Jerry (vaktmästaren) dagen efter.

3. Igår när jag kom hem från skolan var min säng sönder. Den hade inte varit sönder på morgonen, och ingen hade varit där sedan dess. Vi tror att det var spökena (yes, det spökar här) som ville roa sig med att hoppa i min säng.

Nu ska jag till skolan och leka stick combady

Hoj!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, skööön Chad verkar vara :P

2008-10-10 @ 22:54:42
URL: http://palmquiist.blogg.se/
Postat av: jennyfer

han är one of a kind

2008-10-11 @ 21:17:40
Postat av: Joppe

Enligt dig spökar det överallt. Jag har fortfarande inte märkt något på telefonplan.

2008-10-12 @ 00:19:52
Postat av: Jennyfer

Todd blev atackerad i sömnen, jag har hört någon sjunga och äldre studenter som bott här tidigare har 100 historier om detta ställe!

2008-10-12 @ 09:15:22
Postat av: Karaoke-Nathalie

Åh Yenny! Jag saknar dig lite men ditt liv verkar passa dig så bra så jag är glad för din skull. Härliga människor och härlig miljö.



Ta hand om dig och fortsätt skriva. Jag har redan köpt biljett till din första film när den kommer upp på bio!

2008-10-13 @ 00:19:39
Postat av: Jennyfer

Naw, men du får vinna massor av pengar på lotteri och komma och hälsa pååå!

2008-10-13 @ 05:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0