Wopidue!

Nu har jag bott i Blue Lake i tre dagar, och jag alskar det. Ni kan tanka er som en liten skitby i en skrackfilm, och sa fyller ni hela den staden med hippies. Det ar sa jag bor xD

Jag bor i ett kollektiv med 8 andra teaterstudenter, och alla ar helt underbara. Vi har en kille som haller pa med stand up komik som ar fantastisk rolig. Vi har en tjej som ar utbildad frisor har som klippte mitt har idag, so I look amazing. 

Folket har ar underbara, jag har aldrig fatt sa mycket komplimanger i hela mitt liv som jag fatt under dessa tre dagar. Det som forvanade mig mest nar jag kom var att alla alla alskar min dialekt (eller brytning, whatever). Ja, och vet ni vad! Nar man gar och handlar mat pa en affar, sa star det nagon anstalld och packar ner varorna i pasar at dig. Helt underbart. 

Igar fick jag reda pa att vi har skallerorm har i trakterna. Vi har aven spindeln svarta ankan, sa jag ar livradd just nu, och skakar mina lakan innan jag ska sova. Chad ska ta med mig pa en vandringstur till red wood forrest sa jag kan se de gigantiska traden (och kanske stota pa en och annan puma) 

Ni far alla ha det sa bra tills vidare, jag forsoker skriva sa ofta jag kan men jag har inget eget internet annu. 

Adjo mina medmanniskor i Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0