Ny start, ny blogg.

Denna blogg är skapad så att alla mina nära och kära kan följa min resa i USA och bli gröna av avund! Om 12 dagar smäller det, jag lämnar detta land i 9 månader och bosätter mig i Blue Lake, CA. Jag har överdrivet mycket att packa innan flytten, och jag vet inte själv hur jag ska orka med det. På toppen av allt kommer alla praktiskta saker som måste lösas, som visum, pass, bankkort, abonemang som ska sägas upp, försäkringar m.m. Jag blir så förvirrad att mitt huvud snart spricker.

Adjö


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Är så glad för din skull! :D

2008-09-19 @ 16:05:08
URL: http://palmquiist.blogg.se/
Postat av: Jennyfer

Aw, tack hjärtat :)

2008-09-22 @ 17:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0