Sug mig

Jag har allt för mycket att packa, och absolut ingen tid att göra det på. Mina ögon är grusiga av sömnbrist efter en lång natt med skrubbande av dusch, toalett och handfat. Nu ska jag njuta av min korta sömn, jag kan nämligen inte göra något mer tills jag kan komma iväg till affären och köpa tejp oh nya soppåsar.

Idag har jag köpt flygbiljetter. Jag lyfter från arlanda 09.10 på måndag och är framme i San Francisco 18.40 (05.45 i Sverige). Jag ska även meddela att jag redan köpt en biljett hem över Jul. Så den 19 December kommer jag på en kort visit till Sverige för att träffa mina nära och kära. Är det inte underbart?

Idag fick jag min Mors gamla förlovningsring. Den ska sitta på hela resan som ett minne av mina rötter. Mamma ska ha en hel hög tacksamhet av mig, då hon betalat halva min resa. <333

Nu ska jag drömma om skurade toaletter. Adjö

Kommentarer
Postat av: Sofia

jo det är underbart, för då är det säket att du kommer tillbaka <3

2008-09-27 @ 19:03:26
Postat av: Jonas.

yo! dra storyn om hur det gick till. vad exakt du ska göra, hur länge, hur du sökte, hur du blev antagen, hur mkt det kostar etc... please? you know, i wanna do this too..

2008-09-27 @ 20:34:08
Postat av: Rebecca

Ringde dig nyss, men din telefon är avstängd. Så det får bli ett farväl här.

Du ska tamigfan ha tusen tack för allt du har gjort för mig. All hjälp på teatern är värd massvis och din vänskap är underbar. Även om den bara är på teatern.

Det är tomt utan dig vid min sida bakom scen, kommer sakna dig ännumer på åkersberga revyn!

ta hand om dig och så får vi höras här över blogg och facebook



Massa kramar!

2008-09-28 @ 17:05:58
URL: http://palmquiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0