Jag gillar inte tisdagar

Imorse tänkte jag gå ner till tvättstugan vid åtta på morgonen (jag vet, vad tänkte jag med?), men mamma kom in i mitt rum och sa att hon kunde tvätta mina kläder. Hon har semester och är riktigt rastlös, det märks. Men jag fick i alla fall ligga kvar i sängen till kvart i elva.

Och nu sitter jag här i mina arbetskläder och funderar på om jag ska sätta mig ner och titta på sjunde himlen, fruktansvärt töntigt och underhållande program.

I alla fall så ska jag beställa lite böcker först, så jag kan skriva 2.0 på högskolaprovet. Yes, det är mitt mål och jag tror faktiskt att jag kan lyckas.. om jag bara vill riktigt mycket!

See you suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0