Suomela åker till Suomi

Ja, då bar det av till Finland igen. Min moder och faders land.

Vi ska först åka till Helsingfors och träffa min faster, och självklart gå till Seurasaari. Sen ska vi åka upp till mormor i Kokkola och hälsa på henne och resten av tjocka släkten. Eftersom jag troligvis inte kommer i kontakt med någon dator under denna vecka så får ni skicka sms eller ringa.

Denna helg var intressant. Jag och Amanda var ute i fredags och vi mötte upp hennes vän. Det visade sig att han var raggningscoatch och att han var ute med sina lärlingar. Det var ganska underhållande måste jag erkänna. Och bartendern blev lite kär i mig så jag slapp köa, yeya.

Så nu sitter jag här med håret tupperat lika stort som en boll och väntar på att åka till båten. Som alla numera vet är jag livrädd för att åka båt, men jag hoppas att resan ska bli så smärtfri som möjligt. Det vill säga; inga ångestattacker och ingen hysteri. Om jag klarar av det ska jag ge mig själv en stor guldstjärna och ett diplom. Man måste ju uppmuntra sig själv när ingen annan gör det.

Nu ska jag bara fixa ordning sminket, sen är jag fit for fight.

Adjö, och förhoppningsvis sjunker inte båten så vi hörs igen.

Buhhbye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0