Gaaah!

Jag vill hem. Jag saknar Sverige. Jag vill kramas med mina vänner. Jag mår inte bra!

Ja, jag har faktiskt funderat på att komma hem. Även om man är omringad av människor hela tiden så känner jag mig ensam. Ensamast i hela vida världen. Men om jag åkte hem vore jag en dum människa, en korkad människa. Jag har ju världens bästa mölighet att bli framgångsrik. Det är nog bara en fas jag har nu, om en vecka eller så ska det väl vara bra igen. Jag är ju inte den som ger upp i första taget.

Min farbror som bor i Santa Clara, CA,  ska kanske komma upp hit och se min melodrama eller clown show. Jag har inte träffat honom sen jag var 10 (?) år och det vore jättekul om han faktiskt kunde komma. Jag menar, jag har ju inte så fruktansvärt många släktingar på denna sida av atlanten.

Kan inte mina vänner komma hit? Vinn lite pengar eller råna en bank! Jag vill bara kramas med er =/

Adjöken

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill till SF och CA måste bara hitta nån tid när...

2009-02-23 @ 06:50:34
URL: http://sara.welen.com
Postat av: Sanna

Fint, jag ska hålla tummarna för att farbror H hinner dit! :-) Jag ville också mycket gärna se dig på scenen, men kanske jag får en möjlighet senare när du har blivit färdig med dina studier där i CA...

2009-02-23 @ 12:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0