I brist på intressant information..

Nu sitter jag på Stardoughs och tråkar. Jag funderar på att åka hem till Sverige och skaffa mig ett liv igen. Denna vecka har varit den tråkigaste vecka i mitt liv. När skolan är stängd finns de absolut INGENTING att sysselsätta sig med, utom att sitta här och dricka kopp efter kopp med kaffe. Jaja, snart börjar vi med Melodrama och då kommer jag inte ha tid att tänka ens en gång, så då kommer jag sakna denna tristess.

Det enda jag har gjort de senaste dagarna är sovit (14 timma om dagen), och resten av tiden har jag spenderat framför e film eller framför tv:n. Jag har inte ens orkat gå på de partyn som diverse elever har fixat. Jag tror att jag är lite deppig, och försöker hålla mig för mig själv så jag inte börjar bråka med någon utan orsak.

Och vädret har varit piss de senaste dagara. Blåser en massor, och regnar. Man kan inte göra ett dyft utan att bli kall och blöt. Jag tycker inte om att vara kall och blöt. Men jag slipper snön i alla fall. Det är bra.


För att jag såg denna film igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0