I'm a natural born lover

Yeas, en veckas ledighet eften stressiga intensivveckan, bättre kan det inte bli. Jag sover mest, och tittar på film. Sådanna saker har man i vanliga fall inte tid med som Dell'arte elev. Och idag köpte jag en ny söt tröja som jag älskar. Glöm att jag lägger upp en bild på den, jag tänker inte börja med ointressanta "dagens outfit" inlägg.

Commedia showerna gick riktigt bra,  jag fick väldigt bra kritik. Jag spelade kvinnlig älskare, vilket ni kan googla om ni inte vet vad det är. Bradd var min älskade och vi var hur söta som helst, kanske sötast i världen. Vi dansade runt på scenen som vi aldrig hade gjort något annat. Mollière hade varit stolt. Nästa vecka börjar vi med Melodrama, vilket är lite skrämmande. Men jag har ju en melodramatisk personlighet så det ska nog gå bra!

Jag har flyttat nu, till tanten med en häst och en mula. Det är underbart, men ännu har jag inte haft tid att rida något. Jag sover mest.

Nu ska jag återgå till att göra något roligt och totalt meningslöst.

Adjööö

Kommentarer
Postat av: Sanna

Trevligt att höra om succèn på scenen! Grattis, Jenny! :-)

2009-02-13 @ 17:58:49
Postat av: Magnus G Bergström

Det var länge sen du skrev... Man kan ju tro att du hunnit dö mellan inläggen....:(...



PUSS!!

2009-02-15 @ 10:59:47
URL: http://blogg.teaterverkstaden.se
Postat av: Jenny

Jag har flyttat magnus, jag har inget internet hemma. HJÄLP!

2009-02-15 @ 20:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0