Knäckebröd

Yes yes yes, jag hittade wasas knäckebröd inne på co-op, så nu är mitt liv fullbordat. Jag har saknat knäckebröd så fruktansvärt mycket, men nu är vi äntligen återförenade.

åtta dagar kvar till mitt första framträdande på en amerikansk teaterscen, spännande va. Dock så gör lärarna allt för att försöka ge oss hela bunten kollektiv hjärtinfarkt, för de tänker inte berätta för oss vad vi ska göra förns på måndar. Alltså, vi kommer enbart ha fyra dagar på oss att repa inför premiären. Det är ju galet, men det ska bli så jävla underbart att stå på scen åter igen. Det var ju det jag var född att göra.

Förra helgen var jag i Portland, och det var otroligt skönt att komma iväg från skolan och alla elever. Jag åkte dit med min granne Andrew och våra gemensamma vänner Taiga och Scott. Det var en trevlig vistelse och jag lärde mig spela både mandolin och ukulele. Kan det bli bättre? Och staden var helt fantastisk. Ja, jag blev nästan lite kär. I människorna, vulkanen, Powell bookstore och maten. Ja, dit ska jag definitivt tillbaka innan jag lämnar detta land.

Nu ska jag äta knäckebröd, dricka te oc sedan krypa ner i min varma säng och läsa Water for elephants.

Natti

Kommentarer
Postat av: Joppe

Har du fått dippen jag skickade?

2009-01-29 @ 21:12:43
Postat av: Jennyfer

:O Nej, inte ännu! Har du skickat dipp på riktigt? :D:D

2009-02-01 @ 03:58:42
Postat av: Joppe

Ja! jag skickade för typ över 2v sen. Fast jag kanske glömde bort att säga det?

2009-02-01 @ 06:06:46
Postat av: Jennyfer

Ja, du sa ingenting. Men inget har kommit. Hur stort var paketet?

2009-02-05 @ 23:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0