Nyår

Jag är på ett sådant humör att jag skulle vilja skiva en lång monolog om något invecklat och imponera er med mitt briljanta ordfråd, men jag orkar inte. Influensa och öroninflammation tar just nu kål på mig.

Nyår blir lugnt. Folk ska till den lokala baren, men jag ska nog stanna hemma. Även om jag ärpå bättringsvägen så vill jag fortfarande bara sova. Och jag har en hund som jag måste krama om vid tolvslaget så han inte blir för skrämd av raketerna.

Så allihopa, Gott nytt år, ta en öl och nynna på nationalsången.

Kram


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men du är ju bra på allt så det är klart du är bra på att färga hår ;)

Menade till alla små fjortisar som är helt oranga eller gröna i skallen för dom inte kan färga :)

2009-01-01 @ 11:31:44
URL: http://palmquiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0