Om pissoarer kan räknas som konst så kan jag förändra världen.

Välkommen till ett nytt år. Nya löften att bryta, nya människor att träffa och nya chips att äta. Är det inte fantastiskt? Frångar du mig, inte ett dugg.
Jag har startat det nya året med en rejäl baksmälla, ett tomt kylskåp och en svältande plånbok. Så just nu känner jag mig allt annat än redo för att ta 2009 med storm.

Gårkvällens planer med en lugn hemmakväll ändrades snabbt när folket bestämde sig för att släpa med mig till the logger bar. En öl blev fem och innan jag visste ordet av så kröp jag hem vid fyratiden, sådär lagom kalas. Ett riktigt fantastiskt nyår hade jag, men jag kan medge att det inte var det bästa att göra för min arma kropp. Och jag saknar min svenska bakismat. Dillchips, fresh island dipp, loka päron och bulgursallad. Jag skulle göra vad som helst för att ha allt det där just nu. Men jag kan ju erkänna att Mac N Cheese inte är så pjåkigt, det duger i krig så att säga.

Just nu känns det fruktansvärt långt tills jag åker hem till Sverige igen. Jag har hemlängtan som aldrig förr. Men jag har upptäckt att jag har en microfon på min dator, så för alla er som vill tjöta med mig på skype så är mitt andvändarnamn jennyfer.knox

Puss alla gurkor

Kommentarer
Postat av: Isabella

http://swedensbest.com/ <- here you go.

2009-02-15 @ 23:57:15
URL: http://meouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0