Back in Sweden and Coca Cola

Yes, jag överlevde Finland och fick dessutom fyra veckors förlängning på Coca Cola. Så jag mår bra. Det enda som suger är att jag har två svullna halsmandlar som gör satans ont.

Idag ska jag in till stan med Amanda och shoppa. Jag funderar på att gå till Blue Fox och köpa någon cool toning att lägga i min pollisong. Eller? Den som lever får se resultatet inom kort.

Idag skulle jag köpa cigg, och de frågade efter legg. Jag har alltid legget i väskan och börjar leta. Men icke sa nicke, det var inte där. Så nu tror killen i kiosken att jag är en 16-17 åring som tror att jag kan komma undan med utsäkten "jag glömde legget hemma, men jag ääär faktiskt över 18". JAG VILL INTE SE UT SOM EN 17 ÅRING! Jag ska fan skaffa skägg eller något, det funkar ju för killar.

Nu ska jag fundera ut ett sätt att hämnas på den onde kioskpojken som tror att jag är liten.

Puss

Kommentarer
Postat av: Pia

Du får tejpa fast kortet i pannan och sen handla cigg igen...han lär nog undra varför du kommer med den i skallen hahaha



Kraaam

2009-09-09 @ 17:15:38
URL: http://wildvalla.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0