Dagens hatobjekt; Fula brudar

Det finns få saker på denna jord som jag hatar med än fula brudar, speciellt de som tror att de är snygga.

De flesta tjejer kan jag leva med, men dock finns det undantag även där. Jag klarar knappt av att vara i samma rum som en ful tjej utan att det brinner i knogarna. Jag förvandlas till ett rovdjur och måste anstränga mig till fullo för att jag inte ska kasta mig över mitt byte.

Detta är självklart riktat till en speciell person som förtjänar att lida, man sårar inte en av mina vänner. Min vän är det bästa och underbaraste människa på denna jord. Hon har det tufft just nu, och det är riktigt fegt att sparka på de som redan ligger ner. På grund av din egen olycka behöver du inte tracka ner på andra. Du är ful, har en svekfull karl och är fruktansvärt ointressant. Se dig i spegeln och inse att du är patetisk. Ett patrask som jag inte ens skulle ha som dörrmatta. Så snälla snälla jag ber på mina bara knän att du ska ta dig i kragen och växa upp, för annars är det jag som kommer sparka på dig när du ligger ner. Med stålhätta.

Ha det gött, hej :D

Kommentarer
Postat av: Maado

Du är så söt, älskar dig vännen! <3

2009-09-23 @ 21:47:45
URL: http://maaado.blogg.se/
Postat av: Jennyfer

Älskar dig<3

2009-09-25 @ 16:52:39
URL: http://jennyferknox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0