Hola

Igår var en trevlig kväll. Jag och Joppe var bjudna på fest hos den trevliga Stephanie, och självklart gick vi dit. Det blev otroligt många intressanta möten (på gott och ont) och jag hade faktiskt trevligt. Dock så tappade jag rösten, vilket inte är så konstigt när jag precis varit sjuk, så nu kan jag knappt prata. Det kommer ut lite svaga väsningar med high pitch toner där emellan. Jag tror inte att Karaoke blir en bra idé ikväll.

Men vad som händer ikväll är att min Amanda babe har fördelsedagskalas, GRATTIS SNYGGING, och jag är väldigt pepp. Jag har ett mouserat jordgubbsvin som jag tänkte dricka för att fira kvällen, men jag vet ännu inte vad jag ska ha på mig. I värsta fall får jag gå naken...

Jag tycker synd om Uffe som måste flytta ner till Blekinge och inte känna en enda jävla kotte. Så jag skickar ett osynligt paket värme och kärlek på posten.

AdjööÖ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0