I don't like mondays.

Så imorgon är det slut på helgen och en ny arbetsvecka börjar, det känns alltid lika förjävligt. Men det brukar bli bättre när man väl kommit dit. Men nu är det mörkt när jag kliver upp (halv fem!!) så det känns ännu värre än tidigare. Men jag är glad att jag har jobb och att jag tjänar pengar.

Idag har jag gjort absolut ingenting. Jag vaknade upp hemma hos Isabell av att någon sa "Jag vill ha loka" och jag, omedvetet, skriker "pääärooon". Jag fick ingen loka päron så jag fick knata ner till affären  och köpa en egen. Så nu står den troget vid min sida.
Jag har även tittat på Pippi på rymmen idag, och nu ska jag sätta mig och läsa manus. Jag fick nämligen finfrämmande när ingen annan än Jenny Linder spatserade in här och överlämnade manus. Jag röstade ju självklart på henne i kyrkovalet idag, så det var en trevlig överraskning.

Heippa

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha "finfrämmande". Jag tackar ödmjukast för rösten. Stiftet säger att resultat kommer på fredag så vi får bita på naglar tills dess...

2009-09-22 @ 22:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0