I brist på annat

Jag härmar frugan för jag har inget eget liv. HEJ! :D

Lovar du att vara ärlig?

Ja
Du heter:
Jenny Evelina Suomela
Smeknamn:
Jenkan, Jennyboy
Låt som när du är ledsen sörjer till?
You don't have to say you love me - Elvis Presley
Beroende av:
Snus och Loka päron
Vad tror folk om dig?:
Att jag är farlig, arg och att jag bits
Stämmer det?:
Lätt
Vad får du oftast komplimanger för?:
Mitt hår, piercingarna, min sångröst
Vad säger du för att imponera på någon?:
Jag har truckkort
Hur imponerar man på dig?:
Spela gitarr
Brukar du skratta för dig själv?:
Alltid
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Hihi! Repar du? Från Jackieboy
Var bor du?:
Västerhaninge
Trivs du där?:
Hyfsat
Äger du några converse:
Nej
Sprit, cider, vin eller öl:
Öl
Brukar du bli för full:
Det händer
Vad har du för mobil operatör:
Tele2comviq
Är du allergisk mot något:
Nej, dock laktosintollerant
Har du haft sex idag:
Inatt 
Hur svarar du i mobilen:
"Tjenna" eller "Harro"
Vem ringde du senast?:
Simon
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Jag pratade med Ida, och vi snackade mest skit
Antal timmar sömn inatt:
Öhm? 6? 
Sov du ensam:
Nej
Brukar du komma i tid:
Alltid. Jag är en punktlig människa
När mår du bra:
När jag har loka päron och trevligt sällskap
När blev du fotad senast:
Idag, jag var ju dragking!
Hur känner du dig nu:
Gladmössa
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart
Vad tycker du om fötter:
Nej nej nej. 
Vad saknar du:
Att resa
Hade du en bra kväll igår:
En mycket bra kväll 
Favorit dryck på morgonen:
Te
Rakar du benen:
Det händer
När brukar du oftast gå och lägga dig:
efter midnatt
Är du blyg?:
I väl valda situationer
Vill du hellre ha mail än brev:
Jag bryr mig inte så mycket
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Kanske
Har du spytt offentligt:
Ja
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Knulla
Är du nöjd med ditt liv:
Ja
Är du bortskämd:
Inte alls faktiskt, något jag är stolt över. 
Vad gör du i morgon:
Hjälper Annapanna med bilen tror jag
Vad är det värsta du vet?:
Senap
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?:
För mycket
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:
Kissie <3<3<3<3<3<3 jag är fullt seriös. 
Vad längtar du till?:
Om fem år då jag fått mer struktur på livet, förhoppningsvis. 
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
De allra bästa
Vad är det finaste du fått?:
Oj... jag vet faktiskt inte 
En speciell dag du minns: 
Frugan och jag på Linneas födelsedag <3
Hur gammal är du:
20
Tycker du om någon just nu:
Ja
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Frugan eller Simon. Oftast båda två. 
Vilken tid gick du upp idag:
Halv åtta
Har du sovit i din egna säng inatt:
Nej
Har du strumpor på dig nu:
Ja
Är det okej att gråta:
Fullt okej. Dock gör jag det i hemlighet.
När grät du senast:
I måndags
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Shoppa och köpa lya
Bär du glasögon eller linser:
Inget
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon:
Så sent som möjligt
Har du piercing:
Medusa, läppen, tungan, cleavage, och bröstvårtorna. 
Har du någon tatuering?:
Nej 
Vill du gifta dig:
Ja
Vill du ha barn:
Ja, någon gång. Men man kan aldrig vänta för länge med att skaffa barn.
Solar du ofta:
Nej
Är du bra på att laga mat:
Jag suger
Är du flygrädd:
När man lyfter är jag rädd
Hur vig är du:
Inte alls
Är du musikalisk?:
Det skulle jag våga påstå
Vad dricker du helst när du är törstig:
Loka päron eller vatten
Vilken är din favoritglass:
Piggelin
Tror du på ett liv efter döden:
Ja.
Tycker du om sushi:
Jag gillade det som fan, men har förätit mig på det.
Vad äter du helst när du ser på film:
Chips!
Bor dina föräldrar tillsammans:
Nej
Har du tandläkarskräck:
Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du:
Blå/grå
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja
Biter du på naglarna:
Ja
Röker du:
Njä, ibland
Hur ofta tränar/motionerar du:
Inte alls ofta
Senaste låt du hörde:
Autumn - Vivaldi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0