Idag hatar jag...

Sverige
Kristina Lugn
Moderaterna
Alcazar
Människor som har öl, för jag har ingen själv
Inkompetenta idioter
Att mina katter inte kommer överens
Att Joppe säger att jag inte kan vara arg utan anledning
Fula människor
Alkoläsk
Att på spåret är slut för säsongen
Kungahuset
Dagsljus
Bingolotto
Petra Mede
Gipsplattor
Medmänniskor
Mänskligheten
Mariekex
Laktos
Mördare
Akupunktur
Färg TV
Top Model brudarna
Solarium
Krogen
Födelsedagar
Jordens undergång
Vägar utan övergångsställen
Homofober
Likkistor
Senap
Mens
Barn


Nu ska jag gå och läsa Muminböcker så jag blir glad igen.


Kommentarer
Postat av: Maado

Shit vad jag älskar dig! HAHAHA

2010-04-10 @ 20:02:48
URL: http://maaado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0