Yeya!

Nu har jag gått ned hälften av vad jag vill, och jag mår bra. Jag ser mig själv i spegeln och är ganska belåten. Ännu återstår jobb, men nu har jag i alla fall kommit i mina tighta jeans som jag inte kunnat ha på år och dagar! Jag klappar mig själv på huvudet :)

Idag har vi vår näst sista föreställning, och på lördag har vi vår sista. Det känns konstigt att allt kommer vara slut snart, men jag har ju Panik i Pusshagen att repa som har premiär i sommar. Så utan teater blir jag inte.

Och jag har varit hårmodell. Underbara Tonie har klippt en ascool frilla på mig, och på tisdag ska det blekas vitt med rosa slingor. Jag kommer bli snygg som fean.

Adjöss Gurkor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0