Mentalt vrak

Jag är i en svacka just nu, och min endorfintillverkning har avstannat. Känner mig mest matt hela tiden och vill bara sova. Det är inte kul, speciellt inte när jag verkligen MÅSTE plugga flera timmar varje dag inför min kommande tenta. Uschi, någon som vill byta plats?

Idag ska jag till skolan i enbart tio minuter för att få kritik på mitt referat som jag lämnade in i fredags. Efter det ska jag möta upp Simon på hans skola (och jag ska lådsas att jag går på gymnasiet igen). Sen ska vi skutta hand i hand till teatern där vi ska ha akrobatikrep. WIIIHOOOO. Det där var sarkasm på hög nivå. Men teatern brukar alltid göra mig lycklig, så vi får hoppas på det bästa.

Nu ska jag duscha, örfila mig själv så jag vaknar och klä på mig.

Adios.

Kommentarer
Postat av: Maado

Du vet att du alltid kan ringa mig oavsett vad det är. Älskar dig! <3

2010-02-09 @ 11:44:53
URL: http://maaado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0