Motivationsbrist.

Jag trodde att motivationen att studera skulle växa nu när jag håller på med något jag faktiskt tycker är riktigt kul. Och visst, jag läser allt jag ska läsa och skriver allt jag ska skriva, men när det kommer till att faktiskt sätta sig ner och plugga så känns det hopplöst.

Nästa vecka har jag två tentor, och jag ska även skriva en kamratintervju. Och skriva om mitt referat. Och sedan var det teater på torsdag. Och hela helgen. Ser ni problemet?

Jag kommer klara det, inget tvivel om saken. Jag arbetar bäst under press och har alltid gjort det. Men framför mig står en vecka panik, stress och tårar. BIT IHOP OCH GILLA LÄGET, JENNY! :D:D:D:D:D:D

Nog med gnäll. Nu ska jag spela lite gitarr innan sängdags, och imorgon blir det plugg för hela slanten.

Puss alla gurkor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0