Bang me, I'm dead

Idag hade jag inttervjuövning framför KAMERA! Jag gillar absolut inte att kolla på mig själv och lyssna på alla "eeeh" och "uuhmmm" man lägger in som substitut för ord eller tystnad. Men man lär mycket av det, så det är bara bita ihop och ta kritiken.
Inte nog med det, när jag kom till teatern visar det sig att även där ska vi fotas och filmas. OCH vi ska få afficher med enbart oss själva på där det ska stå något i stil med Jenny Suomela i rollen som Emilia. Kul. De ska inte få hänga några sådanna i Haninge, det är ett som är säkert. Usch och fy. Därimot fick jag mina scenkläder idag och jag fullkomligt ÄLSKAR dem! Jag funderade seriöst på att bli kleptoman.

Nu ska jag sova, och vila upp för en morgondag men skola och förhoppningsvis lite vin. Någon som känner sig sugen på att vina lite imorn?

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0