GET ON UP WHEN YOU'RE DOWN BABY

Nu sitter jag hos min älskling och dricker mineralvatten och myser. Strax ska vi dricka lite vin, och sedan traska iväg och spela biljard. Jag kommer suga som fan och förlora med hästlängder, som jag alltid gör när det gäller biljard. Man tycker ju kanske att jag borde bli bättre med träning, men det funkar bara inte för mig. Jag är ett hopplöst fall på den punkten, och det är sådant folk helt enkelt får acceptera.

Helgen är just nu ganska oplanerad, men jag får ta saker om de kommer. Sista helgen i frihet innan skolan och teatern drar igång på riktigt. Sedan blir det att tokstressa till början av Maj. Men det är så jag jobbar, ju mer saker jag gör samtidigt ju mer peppat blir jag på att göra dem bra. Stress är min kopp te, i alla fall i lagom mängd.

Ha en trevlig kväll, godnatt och dröm om mig

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej Jenny, trevligt att få läsa din blogg igen! :-) Hoppas du trivs bra med journalistik o alla teaterprojekt!

2010-01-16 @ 17:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0