Grannarna ska dö..

Okej, bor man i lägenhet så får man stå ut med en del störningar från grannarna. Jag bor i en ganska välisolerad lägenhet och brukar inte märka av grannarna allt. Men idag hände det jag fruktat mest av alls. Jag väcks 9 på morgonen av en bas som får mig att flyga ur sängen. Inte nog med det. De spelar så högt att det faktiskt låter som det spelas i mitt rum. Jag hör varje ord av den låten jag aldrig hört förut. Nu, två timmar senare, har de fortfarande inte slutat. Och självklart hörs det bäst i MITT rum. Jag tror inte störningsjouren rycker in mitt på dan, och jag hade gått ner och ringt på om jag trott att det var ens minsta chans att de skulle hära mina tafatta knackningar.

Nu ska jag återgå till att smida onda planer på att förgöra dem.
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0