Hemmakväll

Idag har jag sett sammanlagt 7 avsnitt av Mitt i naturen, och jag gillar det. Just det, jag är en såndär tönt som älskar djur och natur, och jag följer ständigt naturdokumentärer. Jag är som sagt uppvuxen med en far som är fågelskådare. Har man stått med kikaren i handen fem på morgonen vid en fågelsjö sedan man var 2 år så blir det lätt så. Och fåglar är de mest fantastiska varelser.

Idag har jag bara varit hemma. Amanda kom förbi en snabbis för att hämta min gamla mobil (eftersom hennes är paj), men annars har jag varit enstöring. Jag behöver ensamtid, och mycket av den. Så nu sitter jag är i The Who mjukisbyxor och en rosarandig fleecejacka. Sexigare kan man knappast bli. Jag funderar på att slå mig ner med sagan om isfolket och läsa mig till sömns snart, för jag har ju faktiskt lovat Ronk att läsa ut dem. Och så ska det bli!

Ha det grejt medborgare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0