Krock

Jag visste att högskola + teater skulle bli något av en utmaning, men ingenting jag inte gjort förut. Dock förväntade jag mig inte att de skulle krocka med varandra. Men min skola tycker tydligen att jag ska sitta på föreläsning till 20.00 på tisdag, vilket blir ett problem eftersom jag ska vara på teatern 18.00. Och mycket av val har jag inte, går jag inte på föreläsningen kan det vara bye bye Jenny. Så, hur mycket det än tar emot, måste jag välja bort teatern. Nej jag är inte bitter, jag är arg.

Idag vaknade jag och kände mig rastlös. Jag ville gå ut på en promenad i snöiga Sverige. När jag kollade ut genom fönstret så ångrade jag mig snabbt. Jag kommer ju att blåsa bort om jag visar mig utanför dörren. Så även detta blir en lugn hemmadag med Sagan om Isfolket(Ronky, jag har nu läst halva andra delen) och många kopper te.


Sagan om Isfolket, andra delen.
Bara 45,5 böcker kvar att ta mig igenom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0