Matt

Jag blir så fruktansvärt matt på Sveriedemokraterna. Egentligen vill jag bara skratta åt deras smygrasism, men det kan jag inte. För att det finns faktiskt idioter i detta land som tycker att deras åsikter är bra och det finns en stor risk att de kommer in i riksdagen i höst. Deras invandrarpolitik är den mest befängda jag någonsin hört. De påstår att det finns rasism och våldsbrott för att det är för mycket invandrare i Sverige, och om vi skickar hem dem så kommer de problemen inte existera mer. Vi skulle känna en "nationell identitet". Men är det inte så, att det finns mer rasism på platser där det faktiskt inte finns så många invandrare? Jag menar, Finland har mycket strängare invandrarpolitik än vi i Sverige har idag, och de har fler hatbrott. Jag kommer från en stad i Finland som heter Kokkola, som har en av de högsta statistikerna på hatbrott i landet. Därimot finns det knappt några invandrare där. Det måste ju vara samma personer som blir nerslagna varenda helg?
I alla fall, så löser vi inga kulturella intriger genom att skicka bort människor, då kommer klyftan bara växa. Om människor bara kunde använta sig av kommunikation och kompromisser så skulle allting fungera lite bättre.

Och jag säger som alltid, ska invandrarna ut ur Sverige får ni fanimej skicka ut mig också för jag har inte ens en droppe svenskt blod i mina ådror. Bara för att jag har blek hy och är av kristen uppväxt, så ger dig mig inte mer rätt till detta land. Så om SD, eller något annat rasistiskt parti, börjar styra i Sverige så kommer jag knacka på deras dörr med en resväska och de dem betala en A-hytt på finlandsfärjan.

Adjö.


Kommentarer
Postat av: Maado

Var du än går följer jag. Finns inte en chans att jag skulle stanna kvar här om du inte skulle göra det.

2010-01-21 @ 10:10:43
URL: http://maaado.blogg.se/
Postat av: Jenny

Awww, baby<3

2010-01-21 @ 10:45:45
URL: http://jennyferknox.blogg.se/
Postat av: Ronja

Ahh, skriv mer i den här stilen, me like alot <3

2010-01-21 @ 17:25:30
URL: http://arisch.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, uppfattat! ^^

2010-01-21 @ 22:57:57
URL: http://jennyferknox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0