Oh wii JNI

Nu har jag varit på upprop och registrerat mig på södertörns. Jag blev till och med fotograferad för min skollegitimation. Håller tummarna på att jag inte ser ut som ett jävla mähä på bilden.

När vi satt på uppropet så kändes det bra att inte vara reserv, utan att faktiskt veta att man var antagen (på första antagningen dessutom, mohahah). När alla reservplatser var tagna så insåg jag att tjeje brevid mig inte kommit in. Hon såg lite ledsen ut, men inom mig kändes det bra. Hon är sämre än mig. Jag är bättre än henne. En sådan hemsk människa är jag, och JA, jag vet att inte betygen dömmer en människa MEN jag var i alla fall smart nog att fixa bra betyg. Sug på den du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0