Blitzkreig Bop

Artikelserie; Avklarad
Andra föreställningen; Avklarad

Snart kan jag andas ut. Har språktenta imorgon, men jag tror det kommer gå fint. Jag och svenska språket är bra vänner. En redovisning på torsdag om artikelserien vi skrivit, sedan är andra delkursen avklarad. Det är riktigt skönt.

Just nu sitter jag och blir nostalgisk i sällskap med Ramones. Jag älskar att drömma mig tillbaka i minnen om svunna tider med hjälp av musik som en gång varit en stor del av mitt liv. Och jag kopplar väldigt lätt låtar med människor, förälskelser, svåra tider och dylikt. Trots motgångar har jag hittills haft ett jävligt roligt och händelserikt liv som jag inte skulle byta bort mot något annat. Det är fint att kunna sväva tillbaka såhär.

Adjö<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0