En helvetes helg

I lördags hade PANG PANG DU ÄR DÖD! premiär och det gick så sjukt bra. Har aldrig varit så stolt över mig själv och vår underbart fina ensemble. Kärlek till alla! Vi fick fantastisk respons, så nu ni som inte var på premiären borde genast boka biljetter på http://www.ormteatern.se. Vi spelar till 17:e April.

Just nu är jag mest matt. All stess från de senaste veckorna har kommit ikapp mig och i natt låg jag vaken med hjärtklappning. Jag vet att jag tagit på mig för mycket denna vår, men det är bara bita ihop och gilla läget. För i grund och botten gör jag ju allting för att det är kul. Icke att förglömma. Men dock glömmer man lätt det i stressen. Jag vill stå på scen och jag vill bli journalist. YESYES!

Nu ska jag skriva färdigt en artikel, och sedan luta mig tillbaka till Filip och Fredrik klockan 22.

Adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0