Äventyr = Baksmälla

Jag hade en spännande torsdag. Kvällen började med att jag, frugan och Sofi satt i tanto och vinade, snackade skit och spelade sanning och konsekvens (detta förklarar de konstiga sms:en några av er fick mottaga). Efter det drog vi till en bar i närheten där vi träffade karlar som drog med oss på äventyr. Efter att ha varit på Medusa hamnade jag och Frugan i... ja, var fan var vi egentligen? Hägersten?! Jag vaknar på morgonen med en sprängande huvudvärk utan dess like. Frugan lyckas ragga sjuts hem och dagen har gått åt till att äta pizza och chips. Jag har även sett hela cycle 14 av Top Model (fel person vann, igen!!)
Imorgon blir det till att fira Ingeline, tjoho!
Min vackra fru och jag i Tantolunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0