Du brukade lysa

Jag vill ut och resa. Till Prag kanske. Eller Dublin. Eller vart fan som helst egentligen. Men jag ska spara ihop pengar i sommar så jag förhoppningsvis kommer iväg i höst eller vinter. Jag vill jag vill jag vill!
Helgen har varit underbar. Valborg spenderade jag med Marie, Ingeline och Pellkilainen. Vi spelade spel, drack öl (jag gjorde i alla fall, töntarna drack cider) och snackade skit. Det var myspys. Och igår så åkte jag och Simon ut till en villa någonstans åt helvete härifrån och grillade med hans mor och syster. Halloumi is the skit!<3
Men en ny vecka stundar, nya föreläsningar att gå på. Alla dessa måsten. Finns det något jobb där man inte behöver göra någonting alls men fortfarande får in bra med cash?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0