I'm on a mission to make you cry

Ja, det blir mycket bloggande för mig idag. Jag behöver skriva av mig.

Just nu sitter jag hemma hos min älskade fru med en tetra rosévin. Jag har inte sovit eller ätit på 36 timmar och jag mår inte bra. Men frugan lyckas alltid på något sätt få mig skratta.

Jack är bra. Kanske bäst. Han tycker om mig, och det är besvarat. Jag har nog hittat världens finaste vän i honom.

Och min mamma skickar mms på mina katter för att jag ska bli glad. Alla är så fina.

Synd att jag slösat 6 månader på crap. Jag förtjänar så mycket bättre än hur jag blivit behandlad. Det är sorgligt att avsky någon så mycket som jag gör nu, men det kan inte hjälpas. Hela min existens skriker. Jag har ont. Men jag valde själv att öppna mig helt för denna människa, och nu ångrar jag mig bistert. Jag önskar jag kunde radera de senaste två månaderna ut mitt medvetande.

Nu går jag tillbaka till vinpimplandet, hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0