Sex and the city

Jag börjar tro att jag är en smula paranoid. Jag tror hela tiden att mina vänner ska lämna mig, att de snackar skit bakom min rygg och andra småsaker jag freakar ut på. Att en människas svek kan förstöra min tillit till så många är obegripligt. Men det är bara att börja bygga upp allt igen. Jag vet att jag har de bästa vännerna i världen. Jag måste bara ta mig själv i kragen, haha.

Och jag klarar mig bra. Idag har jag pysslat om mig själv massor och gjort mig fin. Jag har ätit massor av Keso och tomat. Jag är glad, och snart ska jag möta upp Jack, Maria och Erika för att se nya Sex and the city filmen. GLAD JENNY! 

Livet fortsätter sin lilla gång och jag följer mer än gärna med. Man vill ju inte riskera att missa ett äventyr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0