Godmorgon Prag

Godmorgon fiender och kamrater.
Igår packade jag och Ingeline våra västkor och flög till Prag! Och vad vi gjorde rätt i det, denna stad är helt fantastisk. Jag är faktiskt lite ledsen att Prag nu förstört Stockholm för mig, men det är smällar man får ta.
Igår vandrade vi mest omkring för att upptäcka staden. Vi gick upp till gamla stan och Karlsbron självklart. Idag har vi lite mer inplanerat. Vi ska till Sex Machine Museum, Torture museum och till de judiska ghettot. Låter inte så illa va? Inte nog med det, 30 sekunder från vårt hotell ligger en strippklubb!
Var avundsjuka.
Lev väl, och vi ses snart i Sverige igen.
Puzz
Gothisk kyrka
Jag saknar min pojkvän, så jag fixade ett fint halsband

Kommentarer
Postat av: anna

såååå jävla cool kyrka!! blir skittaggad på prag, och fan va hårda ni är som ska gå på tortyrmuseum?! skulle jag aldrig våga..

2010-10-04 @ 10:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0